Pewter Ransom Font K W E b11 b-ca letter E L K Letter A letter A T J letter E

woensdag 27 mei 2009

Ding 23

Door met 23 dingen te werken had ik vaak het gevoel dat ik eerder 2x zo oud als 2x zo jong was. Privé heb ik niets met hyves, chatten, muziek downloaden etc. maar door deze cursus ben ik op ontdekkingstocht geweest en heb ook leuke dingen gezien. Mijn favoriete dingen zijn: Library Thing, You Tube, Last FM en Delicious. Wat ik ermee ga doen in de toekomst weet ik nog niet. In ieder geval ben je meer op de hoogte van wat er allemaal mogelijk is. Ik ben alleen benieuwd hoe snel alles weer verouderd/achterhaald is. De wijze waarop wij met een groepje de 22 dingen hebben doorgenomen vond ik heel prettig. Volgens mij is dit de perfecte manier om het te doen. Je kunt elkaar snel helpen en de frustaties stapelen zich niet op als iets niet lukt. Dus mijn dank aan Biebnijn, Gepriegel, Duizendpoot en Loepie. En natuurlijk ook Han, Ed en Jouke bedankt voor de hulp en steun. Ik ben blij dat hierbij 23 Dingen is afgerond en een misschien wel niet zo mooi blog heb gemaakt maar het is wel een blog van mij.

2 opmerkingen:

Jouke zei

Goed zo!
Niks mis met je blog hoor en idd is wel van jou!
Kan me wel voorstellen dat je blij bent dat je klaar bent.
Nogmaals proficiat.

Jeanne zei

Proficiat kwebbelkaatje. Achteraf ben je vast ook wel tevreden dat je door bent gegaan. En ik denk ook dat we weer heel snel achter lopen.